please tell me

Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
Sjöng singstar

Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2008?
Jag ger aldrig löften, men funderar på att sluta röka.

Fick någon i din närhet barn?
Inte vad jag vet.

Dog någon i din närhet?
Ja, farmor.

Vilka länder besökte du?
Bara sverige.

Vad skulle du vilja ha 2008 som du saknade 2007?
Mera stöd när jag mår dåligt (bortskämd)

Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?
24/2 förlovning

Vad var din största åstadkommelse?
Att våga många saker på en o samma gång.

Vad var ditt största misslyckande?
Levde inte upp till mina egna förväntningar alltid.

Vems beteende förtjänade att firas?
De jag älskar.

Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg?
En på jobbet.

Var tog det mesta av dina pengar vägen?
Räkningar.

Vad gjorde dig jätte, jätte, jätte exalterad?
Frieriet!

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2007?
Curly Sue

Bästa filmer 2007?
Enchanted, Bee Movie

Vad önskar du att du hade gjort mer av?

Vågat!

Vad önskar du att du hade gjort mindre av?
Jobbat!

Favorit TV-program?
Private practice, House.

Vilken var den bästa boken du läste?

allt av Martina Haag... (utom:underbar och älskad av alla.)

Vad gjorde du på din födelsedag?
Minns inte.

Hur skulle du beskriva din stil 2007?
mellow

Hur höll du dig ifrån att bli galen?
man kan inte bli något man redan är

Vem saknar du?
farmor

Vem var den bästa nya personen du träffade?
alla nya!

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2007:
singstar e inte så farligt som man tror

Lärde du dig något nytt under 2007?
förhoppningsvis

Vad vill du lära dig under 2008?
Vara modigare!

Kommentarer:
Postat av: bea

kul lista :)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits