god morgon

Morrn världen.
Tog en riktig sovmorgon idag, superskönt!
Nu blir det kaffe och läsa tidning.
Jag kom ihåg att det är efit-dag, bilder kommer ikväll!
Ha en underbar dag!

sommaren är kort

regn


Nu kom regnet.
Ganska skönt och svalkande faktiskt.



EFIT

ett foto i timmen

Nytt bland mina kategorier är
EFIT som är en förkortning av ett foto i timmen. Efit går ut på att man under en förutbestämd dag tar en bild varje timme, som en slags bild-dagbok.
Nästa datum för efit är 18/6.


den blomstertid nu kommer

blomstertid1

Den blomstertid nu kommer...

Det var mysigt i kyrkan på min dotters (E jr.) skolavslutning.
Lite avis är jag allt, skulle vara superskönt med sommarlov!
Hon är stor nu min bebis, börjar 6:an till hösten.

blomstertid2


early bird

Klockan 4 i natt vaknade vi av att någon levde rövare i köket. Som tur var sov kärleken över och han fick ta hand om inkräktaren. Jag stod utanför köksdörren och lyssnade spänt på tumultet där inne. Till slut kom kärleken ut med en stor skata i händerna.
Sedan sov vi med balkongdörren stängd.


BUS-produkter Hjälp!

Någon som har koll på bus-produkter?
Behöver en bra lotion med lätt bus-effekt till mina ben.
Vilken är bäst till en blekfis?

summer loving

Så är då äntligen sommaren här!
Jag är förändrad. Brukade avsky sommaren, men idag har jag tom. solat lite.
Mycket är förändrat. Jag har kärlek nu. Kärlek som inte är skrämmande.
Ja det är fortf. Mr.2meter. 
Från och med nu kallas han "kärleken" i bloggen.
Cheesy, jag vet!

hits