Kändisar från förr...

Ni som är (som jag) födda i början av 70-talet minns kanske barnprogrammet Drutten och krokodilen som man satt och väntade på efter middagen på kvällarna.
Nu i vuxen ålder har ni kanske (lixom jag) undrat vad som hände med de forna tv-stjärnorna. Vad gör de idag, har de gått skilda vägar, vad jobbar de med nuförtiden?
Jag har inte riktigt svar på allt, men när jag satt här och slösurfade så hittade jag iaf en figur jag kände igen!
Drutten har numera bytt namn och sålt sej till en lösenordsgenererande sajt.
Hon heter nu Sismit och har inte åldrats en dag sedan jag såg henne sist någon gång på sjuttiotalet. Tvärtom så verkar hon genomgått någon form av kirurgiskt ingrepp då hon ser mycket fräschare ut än jag minns henne.
Se och döm själva!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits