5 little things

5 saker jag har i min frys:
* fisk (en stor hel, med ögon och allt)
* fiskpinnar (hur simmar dom?)
* snö (dags att frosta av kanske)
* köttbullar (de luktar prutt när man tar fram dem ur frysen, what's up with that?!)
* dill (till fisken)

5 saker jag har i min garderob:
* udda strumpor (svart hål i tumlaren)
* kalsonger (inte mina)
* kläder som är omöjliga att matcha (jag är kass på sånt)
* Lakan (alltså, inte tusenlappar... I wish it was!)
* ridspö (hoppla)

5 saker jag har i min bil:
* jag
* har
* inte
* ens
* körkort

5 saker jag har i min handväska:
* mobilen (använder den flitigt på ställen där det råder mobilförbud)
* tamponger (man vet aldrig när man blir ett mensmonster)
* fickspegel (fåfäng)
* läppmojs (aco från apoteket)
* puder (att användas UTANPÅ näsan)

5 saker jag tar med mej till nya lägenheten (meanwhile special):
* min skabbiga soffa (kärlekens får inte plats)
* farmors fina glas ( att dricka flyttölen ur)
* balkongstolarna (fattas köksstolar)
* det jag har i frysen (ja inte snön då)
* alla gosiga kuddar (vi har en del nu)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits