dags att ge upp curlingen

Gaaah... jag blir gaaaaalen! Min dotter tror visst att hon bor på ett fem-stjärnigt hotell. *mutter*
Hon är den lataste jag känner, tom. latare än mej (går det undrar ni då)! Ibland (läs: extremt sällan) kan hon hjälpa till hemma om jag typ tjatat och bråkat på henne i några dagar. Jo jag vet att allt detta är mitt eget fel, det är ju trots allt jag som varit "curlingförälder" och shit vad jag ångrar det!
Men nu ska det bli andra bullar av, jag har minsann snappat upp ett och annat när jag zappat förbi de populära Nanny-programmen på Tv.
I övrigt kan jag tala om att min dotter är världens underbaraste! Omtänksam, snäll, smart, vacker och vi har (nästan) alltid skoj ihop.. men ansvarsfull? Icke!

Puh... skönt att skriva av sej, nu känner jag mej både lugnare och gladare. Jag ska klara av det här! Måste bara påminna mej själv om att förändring är en process som tar tid.

Kommentarer:
Postat av: E2

go for it bejban!
det är ju för hennes bästa också, annars blir det en chock för henne sen när hon kommer ut i verkliga livet.

2006-01-05 @ 19:39:13
Postat av: E2

fan vilken öken förresten, nu e re uppehåll med PB till 20 mars.

2006-01-05 @ 19:40:18
Postat av: meanwhile

Tack för ditt stöd snuttan!

PB ja, strax börjar avsnitt 3 (men jag har redan fixat resten, så jag kan kolla varje dag nu) =)

2006-01-09 @ 20:56:03

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits