meanwhile på landet

De senaste 3 åren har jag bara åkt iväg på minisemestrar (läs finlandskryssningar) och då varit hemifrån i max 36 timmar. Man kan säga att ett av mina motton är "borta bra men hemma bäst". Dessutom är jag hotell-typen som aldrig campat en dag i mitt liv.. nej, jag bor helst (minst!) 3-stjärnigt!
Därför blev jag lite orolig när Kärleken och jag bestämde att jag skulle åka och hälsa på honom på landstället i några dagar. Hur skulle jag klara av att vara hemifrån mer än ett dygn?! Utan tv, dator, toa, kranvatten?!!!
Som vanligt oroade jag mej i onödan. Jag klarade lantlivet över förväntan... inga problem alls med tystnaden, lantluften, utedass, sjövattensduschen.
Faktiskt så längtar jag tillbaka till landet! Kanske var jag lantlolla i ett tidigare liv ;-)

Här är bildbevis på att:
a) Jag är en riktig storfiskare som både kan dra upp och rensa en regnbåge. (Haha...faktiskt!)
b) Jag inte är speciellt photogenic.

fina fisken
rensa fisk
rensa fisk2



Längtar tillbaka till detta:
bollnäs


Kommentarer:
Postat av: E2

Bejban! Fan du är ju en såndär fishermäns friend! *host host*

2006-08-19 @ 11:36:00

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits