lista dagen - har gjort/ska göra

Jag har:
* saknat mina älsklingar (duh)
* solat (pyttelite)
* duschat (vill inte va en stinkis)
* klippt lite i luggen, halva nedre delen (BIG misstake! tänkte fixa en bra frisyt till 80-tals festen ikväll och överskattade tjockleken på luggen.. nu ser det väldigt skumt ut med suuuper kort underlugg och några halvlånga testar över.)
* funderat ut en bra klädsel till ikväll (tror jag)
* lyssnat på 80's music (nostalgi!)

Jag ska:
* oskadliggöra getingen som flög in nyss (aj)
* leka med kaninen (fan jag är ju ensam och frustrerad!)
* dricka upp min sliskiga Kahlúa/mjölkdrink (eh...mums)
* hämta min 80's mockajacka hos mamma o pappa (japp den har axelvaddar)
* packa smink och gå till PJ (party, party)
* sakna mina älsklingar lite till (puss på er)


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits