se mitt kärleksliv på Tv?

I söndags fick jag en förfrågan om att medverka i en dokumentärfilm som ska visas i svt så småningom. Den ska handla om "coola, karaktärsstarka kvinnor i stockholm.. som söker kärlek".

Denna förfrågan fick verkligen tankarna att börja snurra.
Cool? Jo visst kan jag vara det ibland, speciellt utåt men mer sällan inuti.
Karaktärsstark... hmmm... svårt att säga, men allt som oftast känner jag mej rätt mesig.
Vad är jag ute efter då? Kärlek? Nej jag tror inte det... trivs alldeles utmärkt som singel, inga kompromisser och jag kan i princip göra som jag vill utan att någon gnäller. Kärlek får jag genom min familj och mina vänner! Däremot kan jag vara en förälskelse-junkie i perioder, och fysisk kärlek är inte svårt att fixa om jag skulle känna för det.
Och vill jag verkligen fläka ut mitt kärleksliv i TV? Nej, skulle inte tro det.

Men jag kan inte låtabli att fundera på hur filmen kommer vara uppbyggd (intervjuer, "real world"-stuk?), och hur den kommer vinklas (starka kvinnor visar sej vara svaga, desperata och kärlekstörstande?).

Min slutsats är att jag inte riktigt är rätt kvinna för uppgiften, men tack för visat intresse ;-)

Kommentarer:
Postat av: E2

Det där med "coola & starka" är ju bara bullshit.
Alla är väl likadana inuti. Vi bara visar våra behov eller icke-behov på olika vis säger jag dig nu yo. :) Eller nåt liknande sånt där tjafs iaf. :)

pussinusspuss :)

2005-09-07 @ 12:23:48
Postat av: meanwhile

Bra tänkt!
Ja vi har alla en lever, ett hjärta...en njure eller två.. ;)

2005-09-07 @ 12:46:58

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits