penisavund

En bra sak med jobbet är att jag hinner sitta och fundera på massa konstiga saker. I dag har jag funderat lite på begreppet penisavund. Jag har alltid förnekat att jag lider av denna åkomma, men ju mer jag tänker på det så känner jag att jag har faktiskt ytte-pyttelite penisavund. Den yttrar sej så att jag önskar att jag kunde olla saker, löjligt va?!
Undrar om min kollega som jag delar rum med har ollat mitt tangentbord? Eww!
Men det skulle jag ha gjort om jag kunnat.
Jag veeet, jag är äcklig!

Kommentarer:
Postat av: Elin

Och om det inte är min mage som svider, vad skulle det då vara?

2005-09-14 @ 16:12:44
Postat av: E2

Men bejban, klittan är en pytteliten penis. Det är sant!!! Så killarnas ollon e ba gigantiska klittisar.
Du kan också olla, men det e ba lite svårare, du måste komma lite närmre.

*ollar lite här o var*

2005-09-14 @ 18:42:53
Postat av: meanwhile

E2: Ja men det blir väldigt svårt på plana ytor...hihi

2005-09-15 @ 07:25:27
Postat av: Elof

Alltså, haha.. NI är fan dumma på riktigt


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits