helgen som gick

Är inte helt återställd efter helgens bravader känner jag... men snart så.
I fredags var jag på Terran med LS och J. Tog det rätt lugnt men det blev iaf ett par groggar och lite mingel.
På lördagen var det dags att åka ålandsbåt med PJ (E2 kunde tyvärr inte hänga med för hon var sjuk stackarn). Efter en smaskig picknick i hytten träffade vi ett skojigt gäng från jönköping som vi festade med hela natten. Jag blev extra bästis med Pizze, en sötis på 23år.. han var riktigt rolig! Vi har redan bestämt att han ska komma o hälsa på mej i början av oktober. Superskoj!!!

Stackars PJ, hon blev magsjuk inatt! Håll tummarna att det inte smittar!

Nu ska jag till affären o fixa lite hälsofil.. bra för maggen.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits