på jobbet raggas det

Snubbe nr.1 från föregående inlägg har redan försökt ragga en gång tidigare. En dag när jag var ny här på jobbet:
Han: - Vi är några här som brukar gå på bio tillsammans ibland, kanske du är intresserad av att hänga med nästa gång?  (Hmm.. vad är han ute efter nu?)
Jag: - Nja.. jag bor ganska långt bort och så har jag barn o sådär. Jag hinner nog inte vara med på det.
Han: - Annars kan vi gå på bio bara du och jag.  (Eeeh.. sa jag inte nyss att jag inte har tid?)
Jag: - Eeh.. alltså.. um.. Ahaa... alltså, jag är upptagen!
Han: - Men bara som vänner alltså!  (Yeah right!)
Jag: - Det är nog ingen bra idé, men tack ändå.

Varför måste de vara så envisa och inte fatta att man inte är intresserad?!

Kommentarer:
Postat av: E2

desperate housemans.. hahaha.. eller vad det nu kan heta.. =)

2005-11-16 @ 14:17:59
Postat av: E2

desperate housemEn såklart. med beoning på MEN. =)

2005-11-16 @ 14:18:47
Postat av: meanwhile

Hihi...mmm
desperata killar...uj så osexigt!

2005-11-17 @ 11:15:29
Postat av: E2

mmmm... men brandmännen brinner nog ikväll bejban!
Nu e ja på GEEEEE!
Jag tycker inte snutar är lika sexiga, så jag haffar bara en sån i andra hand. §§§§;-D

2005-11-17 @ 20:18:45
Postat av: meanwhile

Yeaaah... hoppas du hittar någon heting! Puss

2005-11-17 @ 23:05:44

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits