ögonsömn och pauser

Det är något knas med mitt öga idag, det är massa sömn kvar. Borde stannat hemma och sovit idag.. svårt att jobba med grusigt öga, speciellt som det är mitt "bästa" öga. Hjälp, bara det inte är någon ögoninflammation! Det är assvårt att bli av med!

 

På mitt jobb rekommenderar de att man tar små pauser från dataknapprandet, ofta! Mitt jobb är jättebra. Fast när jag tar paus så tar jag mej inte en bensträckare... jag surfar istället. Inte så bra kanske. En snubbe här tar bara paus! Hela dagarna springer han omkring i korridorena och pratar med folk. Jag har nog aldrig sett honom jobba tror jag. Han kanske är väldigt ensam på fritiden.

 

Nu ska jag ta en paus och kolla runt lite på nätet om jag hittar en ledig lägenhet!


Kommentarer:
Postat av: E2

Gör som indianerna!

2005-07-22 @ 21:00:06
Postat av: meanwhile

eh... blunda då eller?

2005-07-26 @ 00:35:45

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits