blind-date

Spännande, spännande!

Tänk om jag inte gillar honom, eller om han inte gillar mej?! Eller ännu värre.. tänk om jag gillar snubben!! Hemska tanke! ;-) Hehe...man får ta det som det kommer, och han verkar trevlig så det ska nog gå bra.

Men... hur klär man sej för en blind-date? Jag har redan förvarnat honom att jag inte kommer att klä upp mej. Jeans blir det! Kanske någon vit tröja och en svart kavaj... sådär lite lagom fint.

Ett annat orosmoment är att jag känner mej lite tom i skallen efter terapin idag.. tänk om samtalsämnena tryter. Vad gör man då, låtsas dricka, smiter ut o tar en cigg... eller bara tittar djupt in i ögonen kanske. Man kan ju alltid hångla upp han om det är läge.. ja efter en del öl då förstås..hihi.

Det blir nog bra.

Kommentarer:
Postat av: E2

Det bästa sättet att få folk att snacka är att vara tyst bejban, de fixar sej det dääär!
puss!

2005-08-26 @ 17:55:26
Postat av: meanwhile

ja det var inte tyst många sekunder inte!

puss puss!

2005-08-27 @ 00:42:40

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits