Melodifestivalen 2006 - deltävling 1

1. Simone Moreno - Aiayeh (the music of the samba)
Kan det börja sämre? Kvinnan har ju ingen röst och känns väldigt stel. Lite Peppe över det hela.

2. Electric Banana Band - Kameleont
Trazan och Banarne borde hålla sej till sällskapsresor och barnprogram istället.

3. Anna Sahlene - This woman
Är det en känguru? Är det ett tält? Jag tänkte inte ett dugg på låten iaf.

4. Magnus Bäcklund - The name of love
Hallååå... strömavbrott i kostymförrådet? När jag blundar är låten riktigt bra!

5. Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra
En strippa som hamnat i fel forum? Nåja, hon är ju iaf ärlig.. och så gillar jag Kissklänningen.

6. Pandang - Kuddkrig
Välkommen till Lilla melodifestivalen. Kanske blir en hit på Ibiza i sommar, vem vet?!

7. Hannah Graaf - Naughty boy
Sorry Hannah men du kommer aldrig bli en Marilyn.. inte någon Gwen heller för den delen.

8. Andreas Johnson - Sing for me
Ok, Andreas... men bara för dej! Min favorit!
Att tänka på i finalen: Less make-up is more och lite mer naket tack!

Lena Ph var riktigt bra som programledare, rolig och cool.

Kvällens roligaste: "Mask i magen" eller vad de nu hette.. ni vet nog vilka jag menar.


Kommentarer:
Postat av: Evý

Jäklarns vad den där Andreas skakade! Såg du händerna bejban?

Jag tycker Hannas låt var roligast, fast hon själv var lite för stel.

2006-02-19 @ 14:25:41
Postat av: meanwhýle

Klart som fan han skakade, han visste ju att jag skulle sitta hemma i soffan och syna honom i sömmarna!

2006-02-19 @ 17:09:36

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits