Trots allt...

 

..så är jag faktiskt inte som alla andra!
Är det inte så vi tänker/vill tro/faktiskt tror på allvar?!
Det är knepigt det där men jag vågar faktiskt säga att vi ligger rätt nära varandra på skalan. Närmare än vad vi vill, närmare än vi vill se. Jag är precis som du faktiskt!

 

Jag borde var glad och tacksam, jag vet. Men jag vägrar! Blev precis bjuden på en resa till Nice. Vill inte åka, orkar inte.. vill inte! Dumt men sån är jag.
Jag vill åka till min vackra bästis i Rom istället!
Ja det ska jag göra!


Kommentarer:
Postat av: N

wow... àr jag Din vackra bàstis i rom? saknar dig som fan!!! vore sà annu mer underbart hàr om min vackra bàstis....DU vore hàr!! men du kommer juh snart?!! o dàààà.... och sen sak till... Du skriver helt underbart... puss àlskling

2005-06-08 @ 14:49:00
Postat av: meanwhile

Tack fining!! Klart de e du som e min vackra bästis i Rom!!! Håll tummarna att mina pengar kommer denna månad... för då kommer jag till dej!!! Kul vi ska ha...hahaa..
puss på dej

2005-06-09 @ 14:40:15

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits