serious shopping

Aktivitet: shopping

 

Vem: E1 (jag) & E2

 

Var: Kista centrum

 

När: 2 dagar, idag och imorrn

 

Shoppat dag 1:

E1; gul t-shirt med lite puffärm och rosa spetsar runt ärmar och hals, blå tunnstrumpbyxor till E jr., rosa handväska, ett ljusrosa linne (supersnyggt och billigt!), trosor till E jr.

E2; världens grymmaste ormskinnsboots!, 3 skitsnygga o sexiga toppar.

 

Näringsintag: 1 hamburgare och cola (bara E1), kaffe och glass.

I morgon måste jag äta mer!

 

Dagens olycka, dag1: Bussen krockade med en bil på vägen hem, inga skadade tror jag.

 

Summering: En väldigt lyckad och trevlig dag! Och det bästa av allt, vi får uppleva den igen imorrn!!!

 

Tyvärr är jag alldeles för trött för att skriva mer ingående om dagen, det har varit en lång och händelserik dag. Men vem vet jag kanske orkar skriva mer imorrn.

 

nattinatt allihop!


Kommentarer:
Postat av: E2

*släntrar in lite sådär lagom kaxit med mina nya ormskinnsboots*

- Yeah! Talkin to me?!

;-) *bus*

2005-06-14 @ 23:06:06

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits