ring, ring bara du slog en signal

I like saltvattensprayen! Håret får en härligt trashig struktur. Men jag har ju bara provat den en gång nu på kvällen, imorrn får vi se om den står pall för en hel dag.

 

En tanke bara: Hur kommer det sej att så fort man börjar gilla någon lite och han inte hör av sej på ett par dagar så börjar man fundera på varför han inte hör av sej och om han kanske kommer ringa snart? Oftast tänker man ju så i onödan. Huu... jag gillar inte när jag blir sådär kvinlig på det där läskiga sättet. Och säg nu inte att jag ska ta saken i egna händer, jag menar... JAG tänker fan inte ringa! Hellre funderar jag på om varför han inte ringer än att jag känner mej som en jäkla stalker.

Hehe.. risken finns ju att han oxå sitter där hemma och funderar på varför i hela friden jag aldrig hör av mej någon gång.

...och hundra år senare kanske vi har kommit så långt som till andra dejten ;)

 

Det är synd om människorna.. sa han inte så den där Strindberg?


Kommentarer:
Postat av: E2

vem bejban du snackar om yo?

2005-08-08 @ 15:20:28
Postat av: meanwhile

De va ju robbisenbobbisen det sägrer jag nu yo!
Men dne snubbren behövrer inte ringga nu yo!

2005-08-09 @ 11:29:22

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits