Zzzz..

Min kollega är så tråkig att klockorna stannar! (och jag brukar slumra lite emellanåt när han pratar)
Jag arbetar i ett litet kontorsrum med plats för 2, för ett tag sedan blev den andra platsen i mitt rum ledig. Då passade naturligtvis "raggare#2" (i
detta inlägg) på att byta till mitt rum.
Gaaah han gör mej gaaaalen med sin sega sirapsröst och ointressanta konversationer om väder och arbetstider!!!
Om jag fick som jag ville så skulle Lucknuckan sitta i mitt rum, fast hon jobbar ju inte här förstås.
Men önska kostar ingenting!

Kommentarer:
Postat av: E2

Vad det snöar bejban! Det har ju snöat hela dagen idag nästan. Det är jobbigt för det blir så moddigt o slaskigt och snön får väl säkert inte ens ligga kvar för den slaskar väl bort innan nyår och då blir det inga snöänglar av vid tolvslaget.
Annars tycker jag att det är så förjäkligt mörkt så man blir trött. Men nu lider det mot ljusare tider och jag ser fram emot våren.

Det där lucknuckan låter koolish! Lyllos henne som får sitta med dej om hon inte satt i den där jäkla luckan så sanslöst tidigt på morgnarna. Hon måste ju plågas ihjäl av att börja jobba 04:36 när inte ens tuppen är vaken, stackarn. Nej, hon borde ha helt andra arbetstider. Typ mellan kl 10-11 varje måndag bara skulle passa bra.

Fy va trist typ han e förresten som bara pratar väder o arbetstider!!! ;-D

2005-12-29 @ 19:14:35
Postat av: meanwhile

Zzzz... ja lucknuckan e bäst! (eller?) ;-)

2005-12-30 @ 22:44:44
Postat av: lucknuckan

Jag är bäst!

Postat av: E2

Ja där ser du. Klart hon är bäst, den lyckans osten.
Jag är dock inte helt förtvivlad och förstörd för det, för jag sitter här och viftar med tårna i mina nya rosa fluffiga tofflor med hjärtiga kattmotiv på och bling-bling.

2005-12-31 @ 11:21:54
Postat av: E2

Gått mutt år bejjban!!!!

2006-01-01 @ 01:19:15
Postat av: meanwhile

E2: Oh dina fina tofflor ja, hur funkar de ihop med kissen? Kommer hon att käka upp dem?
Gott nytt förresten!

2006-01-02 @ 10:26:39

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits