byta arbetsträningsplats

Vid årskiftet ska jag byta arbetsträningsplats. Min arbetsgivare sa igår att det inte går att hitta någon plats med administrativa arbetsuppgifter så det blir förmodligen ett arbete inom omsorgsdelen. Vi kom överrens om att äldrevården då skulle passa mej bäst. Efter 13år i barnomsorgen med utbrändhet som resultat så vill jag inte tillbaka till min förra arbetsplats.
Jag har under halva min sjukskrivning funderat på vad jag vill bli när jag "blir stor".. jag har fortf ingen aning men jag vet att det som tillfredsställer mej mest är att hjälpa andra och att göra något kreativt.
Äldreomsorgen är nog ingen dålig början.. det duger, for now.

Kommentarer:
Postat av: E2

Bra med erfarenheten bejban!

2005-12-07 @ 14:59:57
Postat av: meanwhile

Absolut! Jag kommer inte få så mycket ansvar o sånt heller.. lugn o skön början med andra ord. Kanske jag tom orkar o hinner plugga lite under tiden =)

2005-12-08 @ 10:24:36

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits