Femman v.31

Veckans Femma


1. Vilken kroppsdel är du mest stolt över? Alla, tillsammanns funkar de väldigt bra! Men om jag måste välja en så tar jag vaginan, med den kan man styra världen...hahaha.. (plus att den har klämt fram en bebis, duktigt jobbat tycker jag)

2. Välj ett ärr, säg var det sitter och berätta hur det kom till. Um.. har ett litet ärr under vänster bröst. En kväll när jag var ute och festade så tappade jag toppen av en cigg i uringningen..

3. Vilken är din mest intressanta kroppsliga detalj? Mina ögon skulle de flesta säga men jag tycker mina tummar är intressantare, de ser ut som pyttesmå stortår.

4. Vilken kroppsdel är du minst kompis med? Mina lår.

5. Har du opererat bort något och saknar du det i så fall? Japp... ett födelsemärke och nej, jag saknar det verkligen inte!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits