måndag hela dagen - att vara riktigt trött

Gaaah.. jag är så jäkla trött! På typ allt.
Vad passar då bättre än en "trött på" lista?!

Jag är så förbannat trött på...
* Att inte få sova ordentligt! Precis när jag tror att jag fått in en bra dygnsrytm så ska nattdemonerna alltid bevisa motsatsen.
* Fulla killar! Med x antal groggar innanför västen så tror de att man är lika patetiskt desperat efter närhet (läs sex) som dem. En annan sak jag nyligen lärt mej om berusade män är att de är förvånansvärt pigga på att skvallra. Tyvärr inte så mycket om kändisar som om polares polare och svunna ragg.
* Prickar! Okej visst har jag hört att det är högsta mode med prickar men detta är ett skämt! Jag får prickar av allt.. sol, hudcreme, tvättmedel, sköljmedel, kyla, värme, fukt och säkert tusen andra saker.
* Att saker går sönder! Duschen, pendeltåg, tvättmaskin, köksfläkt, glödlampor, själen, skåpluckor, diverse tekniska prylar.. fan hela världen är ett jäkla fuskbygge!
* Att dygnet har för få timmar! (läs: att jag är så ruskigt lat och aldrig får ändan ur vagnen) Ge mej energi och 10 timmar extra per dygn och jag lovar att uträtta mirakel!
* Kärlek! En grovt överskattad lek i mina ögon, tacka vet jag ett parti sänka skepp!
* Snö! För att citera Derek Zoolander.. For serious! Kan inte vattnet hålla sej i sjöar, hav och badkar?

Ålrajt, det får räcka for now.

Vad är du trött på?


Nu avslutar jag med en liten dikt jag snott på nätet.
(om du tror att du äger den så ring mej! Jag tror att vi har en hel del gemensamt)

Skit var de förr.
Fast jävligare var det
desto värre sen.
Men så här jävla sämre
har det ta me fan
aldrig varit dåligt.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits