en lång en

Världens längsta enkät, upphittad på div bloggar

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Nej. Jag är bara kamerakåt på fyllan.. då skulle man iofs platsa i BB, men näe..
Vilken årstid tycker du bäst om?
Försommar
Brukar du sjunga i duschen?
Nej men däremot sjunger jag gärna när jag diskar.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Jackass... är inte det lite sportigt?!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Förälskelse ja, kärlek nej.
Vad är viktigast för dig?
Att min dotter har det bra.
Laddar du hem musik och film från internet?
Är inte det olagligt?
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Betala lån och skulder, shoppa, studera och ge en slant till välgörenhet.
Vad är det bästa med julafton?
Att umgås med familjen, maten gillar jag också.
Tänker du mycket på ditt utseende?
För mycket!
Vad får dig att slappna av?
När någon pillar mej i håret. (på huvudet!)
Tänker du ofta på sex?
Det är helt olika, jag är periodare.
Är du skyldig någon pengar?
Japp.
Är du mörkrädd?
Nej tvärt om.
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Nej men jag skulle behöva!
Vilken färg är snyggast?
Olika beroende på humör, jag gillar de flesta färger.
Tycker du matte är svårt?
Haha... jag är glad att jag kan räkna till 10.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Inte alls.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
20kg kaffe...haha..nej, stålar!
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
mellan 10 och 12.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
På döda ting.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Nej.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Minns inte så mycket från skolan, men det har nog hänt att jag fuskat.
Bor du utomlands?
Beror på var läsaren är, men jag bor i sverige.
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
Jag har inte räknat så noga.. se tidigare svar ang matte ;-)
Men det borde vara ungefär 3år.
Har du piercing?
Ja, 6 i öronen och en i naveln.
Vart skulle du helst vilja ha piercing?
jag har redan där jag vill ha dem.
Bråkar du och dina syskon ofta?
Nej vi är för gamla för sådant.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Min dotter om jag måste välja en bara.
Läser du ofta böcker?
Inte nu längre, måste fixa glasögon.
Vad föredrar du för sorts filmer?
Jag gillar det mesta.. men jag är helt såld på scifi och fantasy
Vad slösar du mest pengar på?
Räkningar.
Vill du gifta dig?
Ett bröllop skulle väl vara skoj men jag tror inte att jag vill vara gift.
Vill du ha barn?
Det räcker så bra med det barn jag har.
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Nej jag stänger inte ens dörren!
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Prison Break, csi, My name is Earl, Lost.. och några till.
Vilka länder har du varit i?
Spanien, USA, Österrike, Frankrike, England, Irland, Bahamas, Finland, Norge
Vilka ställen har du bott på?
I samma gamla förort hela livet.
Vilka husdjur har du haft innan?
4 råttor, marsvin, hamster och massor av myror och silverfiskar.
Vad förknippar du ordet skolstart med?
Sommarlov
Solar du ofta?
Aldrig!
Är du bra på att laga mat?
Visst är jag det.
Var badar du helst?
Om jag måste så föredrar jag badkar.
Vad dricker du för alkohol?
Det som bjuds.
Vad använder du för droger?
Inga droger här, jag har funnit andra sätt att fly verkligheten.
Vilka djur är du mest rädd för?
Farliga djur.
Vad tycker du om monarkin?
Den är väl ok. Prinsen är söt ...moohaha
Vilken musikstil tycker du bäst om?
Grunge
Vilka språk kan du?
Svenska och engelska.. en gång i tiden kunde jag även rövarspråket.
Har du någon gång skadat dig allvarligt?
Nja, fick ett hål i huvudet en gång när jag ramlade med cykeln men det gick ju bra.
Vilken kändis är hetast?
Just nu delar Adrien Brody och Wentworth Miller förstaplats.
Gillar du att dansa?
Ibland om jag är riktigt sugen.
Vad har du för klädstil?
Jeans och tröja... trist jag vet.
Är du flygrädd?
Jag är ruskigt flygrädd!
Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
Superbra
Hur vig är du?
Som ett klädskåp ungefär.. inte alls med andra ord.
Vad dricker du helst när du är törstig?
Cola
Vilken är din favoritglass?
Någon sorbet
Tror du på ett liv efter döden?
Självklart, men inte ett liv som det här.
Vilket kaffe sörplar du helst?
Något smaksatt.. vanilj kanske
Vilket mobilmärke föredrar du?
Spelar ingen roll
Vill du gå ner i vikt?
Lite bara
Vad har du för personlighet?
Det får du fråga andra om.
Har du varit deprimerad?
Ja.
Tycker du om sushi?
Det går väl ner men supergott är det inte.
Tror du på livslång kärlek?
Nej jag tror inte, men jag hoppas på det.
Vad äter du helst när du ser på film?
Popcorn
Lever dina föräldrar tillsammans?
Ja
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Ja det är coolt, om jag bara orkade.
Har du tandläkarskräck?
Verkligen inte, men räkningen man får är läskig!
Vad heter du i mellannamn?
Christine
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Kväll/Natt
Var är du född?
på Löwet
Vilken ögonfärg har du?
Ljusblå
Vilken hårfärg har du naturellt?
Råttfärgad med en hel del silverstrån
Biter du på naglarna?
Nej inte nu längre.
Är du beroende av något?
Nikotin, kaffe, tv, internet...ja listan kan göras oändlig ;-)
Vilka internetsidor besöker du varje dag?
kvällstidningarna, div bloggar
Hur ofta motionerar du?
Väldigt sällan.

Puh, det var svettigt!


Kommentarer:
Postat av: Polly

Rorövovarorsospoproråkoketot kokanon jojagog foforortotfofaroranondode!

Postat av: meanwhile ---> Polly

Rorololigogtot atottot hoha nonågogonon atottot totalola momedod!
Jag tror jag fick det rätt ;)

2006-03-09 @ 19:12:46

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits