Praliner i Sports Illustrated?

Min dotter och jag står och diskuterar min "poängsättning" av King Kong (hon tyckte att det var roligt att jag använt mej av bananer). Sedan hittar vi på vad som passar till olika filmer.

E jr: -Kalle och chokladfabriken får 5 chokladkakor av 5!

Jag: -Ja...eller praliner passar bättre tycker jag. Pralin låter så gott!

E jr: -Jag tycker pralin låter som en snygg tjej.. t.ex "Kolla där går en riktig pralin".

Jag: -Hehe. När jag hör ordet pralin så tänker jag på såna där små chokladbitar med vit creme inuti.

E jr: -När jag hör ordet pralin så tänker jag på Sports Illustrated!


Exakt där började jag asgarva! Hade ingen aning om att min 12-åring var så belevrad i magasinens värld. ;)


Note: Fick just veta att hon snappat upp det där med Sports Illustrated i tv-programmet Top Model.
...och så säger de att man blir dum av tv

Kommentarer:
Postat av: E2

I äm ö pralin, jes aj äm!

Jag fick ju tom en fuckin LÄSK igår för att jag är så galet snygg bejban!
Shiiiit, det e stort, snart kan ja sykla baklänges i uppförsbackar också.

2006-01-26 @ 09:08:09
Postat av: meanwhile

jA vizzt e typ du typ eN mUmziG pralin!
han e HeLt zÅld på typ deJ, d mÄRkZ....... *ler* ja Ba blir minzaNn FaN aLDriG typ bjudEn På läzK!!!


(Obs, denna kommentar har blivit lunariserad på http://www.angelfire.com/indie/lunarizer/ )

2006-01-28 @ 01:17:35

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits