meanwhile @ the list

En ny lista jag hittat på div bloggar.. love to hate them, hate to love them!


Hårfärg: röd-brun-blond (just nu iaf, jag byter rätt ofta)
Ögonfärg: ljusblå
Längd: 166cm (vet inte exakt)
Studerar: nej, det har jag ingen ro till att göra just nu
Favoritklädesplagg: mina nya mjukisbyxor jag fick av NK.
Har alltid med mig i väskan: läppmojs, mobil, papper, penna, puder, musik.
Dricker jag läsk dricker jag: cola
Tatueringar, piercings: 2 tatueringar, piercad navel och 4 hål i öronen.
På datorns skrivbord har jag en bild av: Wentworth Miller (prison break)
Imorgon kommer jag: äta tårta för min dott fyller 12!
I sommar kommer jag klä mig i: jeans och fina linnen... kanske en eller annan klänning åker på, vi får se.
Jag är född: på det ljuva 70-talet
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Veronica Mars
Min all time favourit parfym är: Benetton - Colors
Nu ska jag: äta pizza
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Britney Spears (hmm.. märkligt)
Senaste blogg jag upptäckt: http://www.neatorama.com


Kommentarer:
Postat av: Bollan

Hårfärg: 4 nyanser av grått
Ögonfärg: Grå-Blå
Längd: 177cm
Studerar: Livets hårda skola
Favoritklädesplagg: Just nu, nya skjortan jag köpte i lördags
Har alltid med mej i väskan: Ingen väska. Fickor med nycklar, mynt och papperslappar.
Dricker jag läsk dricker jag: Cola
Tatueringar, piercings: Nope
På datorns skrivbord har jag en bild av: Bokstäverna i Hollywood, som meanwhile har redigerat
Imorgon kommer jag: Jobba?
I sommar kommer jag klä mig i: Badbyxor (om vädret tillåter)
Jag är född: på det glada 60-talet
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Horatio Caine
Min all time favourit parfym är: AXE - Sensitive (finns ej längre *snyft*)
Nu ska jag: Gå till korvkiosken
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Kajsa Mellgren
Senaste blogg jag upptäckt: Hittar aldrig tillbaka till dom jag ser (borde använda "bookmark" mer)

Postat av: meanwhile

Wee.. en lista från brollan, det var skoj!
Oh du skulle klä i Horatios garderob!

2006-01-18 @ 08:37:30
Postat av: Brollan

Har funderat på det där med klädstilen...
Skulle nog kunna tänka mej att byta med
David Hasselhof i Baywatch också ;)

2006-01-23 @ 16:27:26
Postat av: meanwhile

Hihi... ja fast det kanske blir lite kallt såhär i januari?! Men det skulle passa dej! Du har väl lika hårig bringa som Hasselhof?

2006-01-27 @ 16:58:33

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits