Kung Kong

kingkong

  Igår var vi och såg en lååång film om en stooor apa.
Kan det vara nåt att se tänkte jag innan jag satte mig i biostolen. Javisst, den var kanon! King Kong har faktiskt det mesta.
Den innehåller bland annat:
* En stor apa (duh)
* Äventyr (Indiana Jones möter Jurassic Park)
* Spänning (trots att man vet hur den slutar)
* Kärlek (ménage à trois)
* Otäcka monsterinsekter (Eww!)
* Beast-kungfu (lite matrix över djuren ibland)
* Adrien Brody (
stylish och sängkammarblick... och ni vet väl vad man säger om män med stora näsor..)
* Svindelscener (don't look down)
* Zombies (grymmare infödingar får man leta efter)
* En flyende flock (snott från lejonkungen)

Helt klart en film som ska ses på bio.
Den får:
bananas

4 bananer av 5 möjliga.



Kommentarer:
Postat av: E2

han ser ut som en såndär som Kissen skulle spöa skiten ur bejban! ska inte ta med henne på bion då!

2006-01-10 @ 08:25:37
Postat av: meanwhile

precis, Kissen rular!

2006-01-13 @ 21:47:57
Postat av: Linda

åh måste ses måste ses!

Postat av: meanwhile

Linda: Ja det tycker jag.. det är en typisk "Bio-film" och gör sej nog inte lika bra på dvd.

2006-01-27 @ 17:01:43

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits