Barbara Cartland, släng dej i väggen...

barbarac

Mina nätter fortsätter gå i kärlekens tecken. Drömmarna är rena rama Harlequin-romanerna! I går natt var det en eldig, förbjuden romans med en yngre upptagen man. I natt var det kärlek på jobbet, en av arbetsledarna och jag blev romantiskt involverade. Citat ur den senare drömmen:
Jag: - Hur kommer det sig att det här hände mellan oss just nu?
Han: - Det var inte förrän nu jag insåg hur kär jag är i dig!
Jisses, rena kiosk-romanerna!
De får mej att undra vad som händer med mej och i mitt liv just nu. Jag menar, jag har de senaste 3 åren kämpat mot horribla mardrömmar nästan varje natt.. känner mej rejält ovan vid dessa lustfyllda drömmar som får mej att vilja, som törnrosa, sova i 100år.
Nu tycker ni säkert att jag borde vara glad och visa lite mer tacksamhet.
Jag lovar att jag är glad
..riktigt kåt, glad och tacksam!


Kommentarer:
Postat av: E2

du e alltså pcis som jag vill ha killarna!
kåta, glada och tacksamma! ;-)

Då kan du ju passa på att göra extra kul grejers med dom också, när du ändå drömmer.
Inget hoppelihopplaridande då alltså. ;-)

2006-01-05 @ 15:55:44
Postat av: meanwhile

men asså det är då det går snett.. när jag i drömmen vet om att det bara är en dröm så brukar jag tänka ut massa skoj saker att göra, men då plötsligt så går det inte alls att få som man vill.. märkligt..

2006-01-05 @ 16:14:30

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits