idol 21/10

Ola åkte ut, precis som jag ville. Det börjar bli lite otäckt nästan för i varje avsnitt kan jag direkt säga vem som åker.. jag e nog lite synsk ändå ;)

Jens fick stanna den sötisen, han är den jag gillar mest. Men jag tror att Sebastian kommer vinna.

Någon mer än jag som inte ens reagerade på Clabbes sexattack på Agnes? (
http://www.expressen.se/ego/r_4/index.jsp?a=457036)
Ja, ja.. tidningarna är bra löjliga ibland.
E jr. och jag gissade att det skulle stå något om att de hånade Kicki Danielson istället, men där hade vi fel.

Kommentarer:
Postat av: E2

iiii!? vill du att jens ska stanna bejban?
jag tycker tom att mitt rövhål sjunger bättre! *prutt*

;-D

go sebbe go!

2005-10-22 @ 16:42:20
Postat av: meanwhile

nä förresten, han kan åka ...och komma hit o gråta ut i min soffa. Jag ska ta hand om honom och mata honom med köttbullar, och han ska sjunga rockiga låtar för mej varje kväll... sen ska vi leva lyckliga i alla våra dagar!

2005-10-22 @ 16:53:03
Postat av: E2

han sjunga rocklåtar!? har du feeeeber,eller!? ;-)

ja har kissen som drar jamsolon, DeT e råck!!! ;-)

2005-10-22 @ 17:46:38
Postat av: meanwhile

Jag ska lära honom lite sköna grungelåtar (eftersom han knappt var född då typ). Ja, det blir jättebra!

Ja kissen har skön röst! =)

2005-10-22 @ 18:05:06
Postat av: E2

Jag tror nog faktiskt att det blir kissen som vinner idol 2005.
hon kommer komma in som en joker och sen tar hon över Totalt.
då kommer du få all tid i vääärlden att grunga med honom. kattkoolt bejbi!

2005-10-22 @ 19:43:30

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits