Gamla ex, hur har de det i dag? #1

När jag var 17 år var jag tillsammans med en kille som heter Anders. Han var lång, smal och hade vackra bruna ögon. Oh jag var så kär, så kär.. sådär som man bara är som tonåring. Vi träffades på min mammas jobb där vi båda sommarjobbade. Han bodde i grannkommunen och jag minns hur jag brukade ta bussen och han kom och mötte mej vid hållplatsen. Som alla sagor så tog även denna slut, han avslutade romansen men jag minns inte riktigt hur det gick till.

Det har hänt ibland att jag funderat lite på honom, vad han gör idag och hur han mår och ser ut.

Nu vet jag.

Idag var vi på Mc Donalds och där såg jag en man som såg bekant ut, efter jag slängt några blickar på honom kom jag på att det måste vara Anders! Han var riktigt snygg och såg ut att må fint. Det roligaste av allt var att han kände igen mej oxå, det såg jag i hans blick. Tyvärr var det inte läge för en konversation då han hade fru och ett litet barn med sej.

Det hela piggade ändå upp min dag känner jag.

Nu önskar jag att jag kan träffa på fler ex och se hur de har det, känner mej så nyfiken!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

jag är så kääär! jag är så käääär! jag är så kääär!

din standardreplik i tonåren bejban! ;-)

2005-10-23 @ 19:17:29
Postat av: Nettisan

Hej!
Detta är kanske inte rätt ställe men jag skriver här ändå. Tröjan jag hade på mig idag är just som du skrev från H&M.

Postat av: meanwhile

E2: Ja huuu... det var en euforisk men ganska hemsk tid! ;)

Nettisan: Tackar =)

2005-10-23 @ 21:50:10

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits