Friskt vågat... inget vunnet?

Tidningen sthlm City har en halvsida dit folk kan skicka diverse kryptiska sms. Alltså en spalt där man kan läsa allt från kärlek vid första ögonkastet-efterlysningar till arga små tanters klagan över osandade gångvägar till tunnelbanan. Ganska underhållande läsning med andra ord.
Jag har aldrig riktigt trott att jag skulle få användning av spalten. Men efter att ha fegat ur med pendeltågsflirten (fan jag vågar ju inte ens titta på snubben.. inte likt mej), och efter noga övervägande, så insåg jag att City-sms var en riktigt bra utväg (jag vill ju ändå att han ska veta att jag lagt märke till att vi åker samma vagn varje dag). För det är ju självklart att han läser city, det gör alla pendlare... eller?! Så jag tog mod till mej och skickade iväg ett lagom "på" mess.
Oh, så nervös jag var i morse när jag med darrande händer tog en tidning.. snabbt in på tåget och slet upp tidningen.. läsa, läsa, läsa... Och Pffft.. som ett vinterdäck med pyspunka åkte luften ur mej. Mitt sms var inte med! Tyvärr får inte alla sms plats i själva tidningen så de publicerar resten på hemsidan.. och vem fan läser där?
Nu kommer han aldrig få veta att jag uppskattar hans sällskap på pendeltåget.


Kommentarer:
Postat av: Brollan

Som van city messare (blir du chockad nu), kan jag bara säga, på´n igen. En gång fick jag messa en hel vecka innan den kom med. Jag vet vad du menar med pyspunka. Men jag har haft tur ,dom "viktigaste" har kommit med direkt. Men det är en skön pirrig nervös känsla när den kommer med.

2005-11-29 @ 13:08:52
Postat av: meanwhile

Nja chockad är jag väl inte men jag hade ingen aning om att du pysslade med city-mess i så stor utsträckning ;)
Du är modig du, måste jag säga!
Jag tror inte att jag gör om det... men man vet aldrig..

2005-11-29 @ 13:44:21
Postat av: meanwhile

Okej, jag skickade en till... men _bara_ för att han inte var med på tåget idag! ;)

2005-11-29 @ 15:29:25
Postat av: E2

Jag tycker att dom där är så galet tråkiga bejban men nu ska jag fan läsa dom bara för att se vad du skrivit!

2005-11-30 @ 10:19:13
Postat av: meanwhile

E2: det har inte kommit med någon ännu, men imorrn kanske.. om du läser en rolig imorrn så ere min! ;)

2005-11-30 @ 10:26:52
Postat av: Brollan

En rolig idag... kan den vara till E2 ?

2005-11-30 @ 10:48:11
Postat av: meanwhile

Brollan: Hmmm... vilken var det då? Minns inte vilka som var i tidningen, måste kolla när jag kommer hem.

2005-11-30 @ 12:37:59
Postat av: meanwhile

Hihi... 2 av mina mess e med på hemsidan nu iaf, håll tummarna att de är med i tidningen imorrn!

2005-11-30 @ 15:58:00
Postat av: Brollan

Ha ha... den var bara för bra. Måste komma med. Lycka till!

2005-11-30 @ 18:51:28
Postat av: E2

hahaha .. den var skitkul bejban. monga blommor finns de, bäst han tar tillfället i akt nu då :)

brollan: nääää.. mej kallar dom bara häxa, kärring och Du Din Dumma Jävel. hahahaha :)

2005-11-30 @ 19:04:32
Postat av: meanwhile

Ja ibland får man till det =)
(I wish!)
Men E2, jag kallar dej Sexi!

2005-11-30 @ 21:03:34
Postat av: E2

men bejban, det kallar du mej för bara så länge jag inte stämplar upp alla dina kuponger.
då skulle du skitgrinig kan jag lova. ;-)

2005-11-30 @ 21:15:02
Postat av: meanwhile

Äsch, nu ger jag upp!

2005-12-01 @ 09:43:49
Postat av: E2

aaaaa... bra.
låt den som regisserar truman show göra sitt så blir det nog bra. :-)

2005-12-01 @ 10:36:09

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits