Dr. Löööve eller bara Truman Show?

Som alla säkert redan vet är jag för tillfället besatt av tv-serien cityakuten. Jag har svamlat en hel del i min blogg om serien och sexiga doktorer.
I går, på en känd dejting-sajt, fick jag ett love-mail från en kirurg i Lund. Han pluggar för att bli hjärtkirurg. Vad sägs om den symboliken?!
Som vanligt ignorerar jag det. Såna där uppenbara tillfälligheter som jag ibland blir serverad får mej bara att tänka "Nej nu fan är det dags att slå ett slag för den fria viljan!". Jag blir lätt misstänksam och leker ofta med tanken att mitt liv bara är en "Truman Show".


Kommentarer:
Postat av: Bror Duktig

Det är inte "Truman Show"... Vi är alla karaktärer i någon avancerad livsforms "Sims" program, och dom utsätter oss för "bizarra" experiment...
-"50 kopek på att hon faller för en hjärtkirug, hon e´ju blond"
Synd att man inte skapades i programmet "7 sins" ;)
Trevlig lördagskväll...
Brorsan

Postat av: E2

Jag bettar en tjuga på att du kommer dejta honom. ;-]

2005-11-12 @ 18:34:41
Postat av: meanwhile

Bror Duktig: Ahaa.. som sims, då förstår jag varför det händer så skumma grejer som t ex. att jag inte går på toa fast jag är nödig. Men jag håller med "7 sins" verkar roligare!

E2: consider yourself poor! ;)

2005-11-13 @ 12:04:11

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits