bli uppraggad? nej tack!

Undrar om det beror på vädret.. eller rummet... eller så är jag bara extra åtråvärd just i dag.
Vågar inte gå o hämta kaffe längre, det slutar bara med att jag fastnar i köket. Har hämtat kaffe 2ggr idag, båda gångerna har jag träffat på raggningssugna kollegor i köket.
Den första (lite äldre, inte min typ direkt) startade en diskusion om mp3spelare, den andre (yngre och lite mer osäker) började prata om vädret (dålig fantasi?). Jag var ganska snabb att avsluta och kila därifrån. Ganska oskyldiga konversationer kan man tycka om det inte vore för att det stod "knulla" i pannan på snubbarna.
Men seriöst, var är det som får en att veta vad de är ute efter? Det är massa folk som pratar med mej på jobbet och jag pratar gärna tillbaka, men inte med dem som vill "ragga". Och på något underligt vis så kan jag känna direkt om de är ute efter något annat än ett snack. Kanske kan det vara deras kroppsspråk eller vad tror ni?

Kommentarer:
Postat av: E2

det stämmer bejban, jag brukar också känna det o då börjar det krypa i kroppen och man vill där ifrån.. om det inte är nån gobit såklart.. hähä ;-D

2005-11-16 @ 14:16:49
Postat av: meanwhile

Ja eller hur! Det kryper som myror.
Men idag såg jag faktiskt att han nr.2 (tråkmånsen som snacka om vädret) är ganska fin faktiskt...hmmm.. man kanske skulle slå på charmen ;)

2005-11-17 @ 11:17:21

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits