"alla snubbar, alla snubbar..."

Åhå.. nu har snubbe #2 hittat till mitt rum oxå. Lite nervöst startade han en konversation om arbetet och lokalerna. Trevlig på det där lite nördiga sättet, men han har väääldigt vackra ögon!
Nu kom jag på varför det känns så märkligt att bli raggad på jobbet.. jag har tidigare arbetat 13 år i ett kvinnodominerande yrke, inte konstigt att det känns skumt nu med en massa killar som jagar en i korridorerna ;-)


I går fick jag (efter 2mån tystnad) ett sms av Pizz (som jag träffade på förra ålandsresan, han som skulle hälsa på från J-köping, men som aldrig dök upp). Oj vilken ångest han hade att han "behandlat mej så illa". Eh.. jag var bara glad att han inte kom o hälsade på... men det behöver ju inte han veta.

Till sist, hjälp mej hålla tummarna för att min pendelflirt ska åka samma tåg som mej idag igen!


Kommentarer:
Postat av: E2

Fan du har ju full ruljans på flörtandet bejban!

2005-11-23 @ 14:18:11
Postat av: meanwhile

Hehe...javisst, och de jag skrev om var bara en bråkdel ;-)

Höll du tummarna förresten? Tack isf för det funkade!!! Han kastade sej in i vagnen precis när tåget höll på att åka =D

2005-11-23 @ 15:12:58
Postat av: E2

Lyckans oooost! =)
Ja höll tummarna bejban, givetvis!

2005-11-23 @ 17:50:21
Postat av: meanwhile

Tack snuttan!
Håll dem i dag med! ;)

2005-11-24 @ 08:00:39

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits