Magdans i augusti.

Japp... som jag trodde, det funkade med E's farmor! Vi blev båda på bättre humör av att besöka henne. Och min huvudvärk försvann med, skööönt! Dessutom fick vi matpengar, hon ville ju så gärna betala E's examenskläder som jag redan köpt. Farmodern är hur gullig som helst!

 

E2 ringde, hon håller på att locka med mej på magdanskurs i augusti. Jag tror hon lyckas. Det skulle vara rejält coolt att kunna, for real! Sen ska vi sy våra dräkter själva. Jag ska ha en i rosa lack bestämde vi.

 

Undrar just vad L pysslar med, vi skulle höras idag men hon svarar inte. Skulle ju ev ner på byn o ta en öl.. alltså bara en! Jag ska upp tidigt imorrn för E ska till ridskolan, sista gången för den här terminen. Skönt då får man sovmorgon varje söndag!


Kommentarer:
Postat av: E2

*dansar lite förföriskt*

*lockar dig* (håret)

2005-06-12 @ 10:55:29
Postat av: meanwhile

WOW.. jag hänger på!

2005-06-12 @ 11:53:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits