Kläder

Sådär ja, nu är det bestämt. Jag ska möta E2 kl.19, vi ska ut o dricka öl på stan en sväng. Hon skulle ha sin nya coola blåa skjorta/blus/tunika.. vad det nu är, men snygg är den! Och så skulle hon ha sina grymma ormskinnsboots från scorette. Det blir superfint!

 

Jag däremot har ingen aning om vad jag ska ha på mej! Kan ju inte direkt säga att jag inte har något att ta på mej eftersom jag shoppat massor i veckan. Det blir nog de nya jeansen, svarta stövlarna och en svart topp med smock från H&M.

 

nu ska jag piffa till mej lite!


Kommentarer:
Postat av: E2

Yeah! Diggar Johnny Cash nu innan jag tar på mig bootsen!
Jag e en cowgirl!

2005-06-18 @ 17:32:27
Postat av: E2

Ptrooo!

*skänklar pållen*

2005-06-18 @ 17:34:01
Postat av: E2

Mycke salsa blev re på saloonen bejban!

Skitont i fötterna nu. Kavaljeren trampade på bootsen hela tiden för de e så långa och läckra.
Han va nog lite avis!

2005-06-19 @ 22:42:31
Postat av: E2

Fan va du e slö bejban!
Du har ju inte bloggat på evigheter!!!

Förresten.. de där linserna, beställ inte dem, jag
kommer nog aldrig använda dem ändå. :)

2005-06-20 @ 13:47:42
Postat av: NK

hallààà....
kan du komma o ta hand om mitt brusta hjàrta o samtidigt ta med dig ett bejsbollstrà som jag ska be dig slà mig med nàsta gàng jag ens tittar pà en kille....OK????

2005-06-21 @ 11:19:03
Postat av: meanwhile

Aww... stackars sötisen!!! Jag ringer dej ikväll så kan du ösa ur dej all smärta.

2005-06-21 @ 11:41:53

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits