Kaffe vs. sockerdricka

Tänkte göra göra kaffe men märkte att sockerdrickan fungerade, nu kommer jag inte kunna fortsätta sova. Sen i eftermiddag kommer jag förmodligen däcka.. sova några timmar och sen blir det samma visa igen. Att jag inte kan sova på kvällen. Vilket dilemma, ska jag försöka sova nu eller hålla ut hela dagen och chansa på att jag inte kommer att sova middag? Om jag inte sover middag så ökar ju chansen att jag faktiskt somnar i tid ikväll!

 

Medan jag funderar på saken ska jag försöka hitta de nya avsnitten av The 4400 (2x2 voices carry) och The dead zone (4x1 broken circle2).


Kommentarer:
Postat av: E2

Det är skönt med tuppisar.
Sov just 3 timmars tuppis.. oj, det blir nog kanske ingen löpning då.
Ahja... shit happens. :)
Ledig i två dar! TjoHo!

2005-06-13 @ 19:37:31
Postat av: meanwhile

A jag älskar att sova på dagen, brukar ha så intressanta drömmar då o så minns man dem mycket bättre!
men det är inget bra när det går ut över nattsömnen *slutar funka*
puss

2005-06-13 @ 22:15:41

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits