Farmor och Bror Duktig

Buhuu... bredbandsbolaget har stängt ner mitt internet.. bara för att jag betalat fel räkning! Men hallåååå.. de borde ju fatta att jag menade betala påminnelsen!!! Hihih.. jag är trött, gick upp supertidigt i morse.

 

Har hälsat på farmor idag, det var mysigt. Hon blev så glad när vi kom allihop, sen ville hon inte att vi skulle gå *snyft*

 

Sitter o bloggar hos Bror Duktig nu, han och PJ är så snälla och låter mej låna lite internet.

Tack snälla brollan och PJ!!! =)

 

nu orkar jag inte skriva mer... tjohej.


Kommentarer:
Postat av: E2

Tjena bejban!
Ikväll drar ja till småland!
Dansa lite magdans kring stången o supa mellanöl!

Puss & kram!

ps.
Kissen kommer ha värsta bästa hjälpredan.
Min granne som bor hos Viktor, katten som Kissen tycker är snygg.
ds.

2005-06-23 @ 05:43:49

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits