massa i-landsproblem idag

Välkommen solen! Första dagen på evigheter som det inte regnat... men vänta, dagen är ju inte slut ännu.


hmm.. hittar en massa i-landsproblem idag, inte bra.

  • Det är något jag inte tål i maten. Tidningarna skriver om ballongmage.. det måste vara det jag har. Ett under att jag inte svävade ut över mälaren nyss när jag var på balkongen.. men så höll jag mej fast i räcket också!
  • Klippte luggen i morse. Inte så smart att göra det när man var nyvaken.. den blev på tok för kort! Man ser de översta rynkorna i pannan *hata*
  • Orkar inte ta tag i räkningarna.. för då blir man ju fattig igen!
  • Har abstinens.. nuff said!
  • Vill åka till Rom men har inte råd ännu.
  • Kan inte dricka när jag går ut imorrn för jag äter antibiotika.
  • Behöver en ny mobil men hittar ingen bra o billig.

Nä nu ere dax att börja ta tag i dagen!

puss allihop


Kommentarer:
Postat av: E2

haha! nu fatta ja! såg bilden innan jag läste att du klippt dig ju!
då fattar ja!

Det e lite olikt dig, men den växer snabbt.
En skönhet klär i allt! Puss! :-x

2005-07-29 @ 18:02:21
Postat av: meanwhile

Nä jag är verkligen en skummis! på riktigt!!!
hihi.. puss snuttan!!!

2005-07-29 @ 21:42:42

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits