Lammkött I surrender!

I fredags var det fest på GC och ALLA var där! Jag skojar inte, det kändes som om jag minglade och pratade med 1000pers, minst! Det var så många att jag inte ens minns alla jag pratade med (hur jag nu kan veta det) ...och det kan ju inte bero på alkoholen eller hur!

Nåväl under kvällens gång hade jag en liten valp svansandes efter mej, väldigt trevlig och söt men alldeles för ung. Jag tog hans nummer och sedan ignorerade jag honom.

I går när jag hittat valpens visitkort frågade jag LS om hon kände till PP (valpen) och hon sa att visst gjorde hon det, han skulle tydligen vara en toppenkille och jag borde absolut träffa honom igen.

Okej så jag ringde.. Han har en trevlig röst!

Idag sågs vi på en fika, sen på stranden och sist kollade vi på film och hånglade i soffan.. typ 3 dejter med samma kille på en och samma dag! Intressant, mysigt och skumt.

Han är fin!

Lammkött I surrender!


Kommentarer:
Postat av: E2

Morgondagens löpisar: Tantsnusk på udden!

;-)

2005-07-04 @ 16:35:25
Postat av: meanwhile

Haha.. klockren!

2005-07-04 @ 23:40:18

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits