Hotta brudar i Hässelby!

Tisdag 12/7

 

Dagen började dåligt med en massa tjafs med försäkringskassan, de ville inte lämna ut ett intyg jag behövde till afa. Efter många om och men och en resa till kontoret i Jakan så såg det ut att ordna sej. Men varför måste man alltid kämpa så för att få det man har rätt till?

 

På em åkte E jr och jag för att hälsa på Kissen och E2. Vi tog bussen till Hässelby, inte så smart val av transportmedel i den heta solen. E jr mådde illa nästan hela resan men som tur var hade jag gett henne en åksjuktablett innan. När vi kom fram pustade vi ut hos E2 med folkisar och juice. Kissen fick vi leta lite efter, hon låg väl och sov i någon buske, men till slut kom hon fram.

E2 fixade smaskiga tacos som vi tog ut i parken och åt på en filt i gröngräset, Kissen fick kycklingpaté.. Mums! Sen låg vi där på filten och snackade om ditten och datten i flera timmar. Jag fick tillfälle att se (och höra!) den ökända latinofrun oxå, som skriker åt allt och alla (mest man och barn)! Argare kvinna får man leta efter, hon kan ju inte må så bra stackars människa.

Innan vi drog hem hann vi lyssna lite på Dolly Parton (underbar sångerska!) och bläddra igenom E2's magdansböcker.. uj vad det ska bli kul att prova på magdans!

 

Detta blev en helt underbar dag, Tack till E2 och Kissen!


Kommentarer:
Postat av: E2

Tacksjälvfanba! :)

2005-07-18 @ 18:57:43
Postat av: Kissen

Jo! Väntar mig toppenkäk!
Vill vara din kompis så du kan skämma bort mig!
Purr!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits