40 frågor

Jag är en härmis idag och svarar på lite sköna frågor som jag hittade här.


1. Vad heter du? Eva

2. Gillar du ditt namn? Japp, kort och bra.

3. Har du något smeknamn? Haha.. Ja E2 kallar mej för Bejban!

4. Vad är det för ålder på dig? strax 34

5. Varför ljuger kvinnor ofta om sin ålder? För att de gillar att vara hemliga kanske? Jag brukar ljuga och säga att jag är äldre.

6. Var och hur bor du? Stockholmsförort.. hooden va! I en lägenhet..

7. Var skulle du helst vilja bo? Hemma duger fint.

8. Vad åt du senast? En banan.

9. Vilken är din favoriträtt? Mammas kålpudding.

10. Vad dricker du helst? cola

11. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad.

12. Är du nöjd med din vikt? jovars

13. Vad har du på dig just nu? Randigt halternecklinne och beige långbyxor

14. Vilket är ditt fulaste klädesplagg som du äger, men inte kastat bort (ännu)? en röd spetsblus i spansk modell, bra att ha till maskerader!

15. Gillar du att få presenter? Ja, vem gör inte det?!

16. Vad gör du med presenter som du fått och som verkligen är asfula? Det brukar inte hända. Men om det händer så säljer jag den på tradera..haha.

17. Vad gör du helst när det regnar? Ser på tv eller tar en promenad (om det är varmt).

18. Är du en strandmänniska eller föredrar du att ligga och sola på gräsmattan? Jag solar aldrig, men jag gillar att ligga i skuggan o mysa på stranden..

19. Har du något smultronställe, om ja, var? Nej det tror jag inte. Men ett år odlade jag smultron på balkongen, gills det?

20. Till vilket land återvänder du mer än gärna till? Irland

21. Till vilket land kommer du aldrig mer att återvända till? Vet inte.

22. Vilket är ditt värsta resminne? När vi var på väg hem från Bahamas hamnade vi mitt i en snöstorm över kanada och jag trodde vi skulle störta ...det var inget kul.

23. Vilket är ditt bästa resminne? Svårt att välja men resorna till Mallorca var skoj!.

24. Vilka språk kan du? Svenska och engelska.

25. Vad köpte du senast? Cigg, en macka och en banan.

26. Är du en spara eller slösa? Jag är en slösa.

27. Lägger du ut mer pengar på kläder och inredning än på mat? Nej det gör jag oftast inte.

28. Pensionssparar du? Nej

29. Har du ett pestigt CSN-lån? Ja

30. Om du vann ofantligt mycket pengar, vad skulle du göra då? Ha skoj och ge bort..

31. Är du bra på att ljuga? Ja

32. Flyger det grodor ur din mun? Ibland.

33. Är det okej att dra en vit lögn? Ibland men inte ofta.

34. Frågar du alltid en ny bekantskap vad de jobbar med? Jo oftast gör jag nog det.

A. Om ja, varför? Det är artigt att verka intresserad.

B. Om nej, varför?

35. Vad tittar du helst på för sorts program på tv? Kriminalserier

36. Allsång på Skansen eller Plus? Plus.

37. Trauma på akuten eller Scrubs? inget av dem.

38. Tror du på nåt? Ja, Robert Lind i Kramfors.

39. Vad gör du om tio år? Ingen aning och det känns skönt..

40. Varför svarar du på alla frågor? gillar formulär


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits