när mitt liv är en Truman Show #1

Jag är lite paranoid av mej och får ofta känslan av att mitt liv är en Truman Show (http://www.imdb.com/title/tt0120382/). Ett exempel på en situation som får mej att känna så är snön som föll i natt.

När den första snön som kom försvann så sa jag till min dotter (E jr) att nu fick det inte snöa något mer förrän vi köpt nya stövlar till henne.. och minsann har det knappt kommit en enda flinga sedan jag yttrade orden. I går fick hon äntligen sina nya stövlar och i morse vaknade vi av plogbilens buller.. hela stan var vit!
Så sorry alla vänner som önskade snö tidigare, men jag har inte haft råd att köpa stövlar till min dott. Men som jag brukar säga: bättre sent än aldrig!

Kommentarer:
Postat av: E2

VA FAAAAN!!!!
Va de DÄRFÖR?!?!?!

Ja ska nita dej bejban! Fan såhär får de inte gå till!

2005-12-19 @ 14:42:08
Postat av: Lennart

Det snöar i Göteborg i dag, och jag som har skor med lädersulor på mig... Är kanske dags att ta fram vinterrustningen

Postat av: meanwhile

E2: Flåt!

Lennart: Oj det låter halt! Du får köpa sånna där mojänger (som tanter har) man sätter på skorna så man inte halkar. Annars borde man ju kunna limma sandpapper under skorna, borde funka.
Gör en snögubbe åt mej är du gullig för vi har inte kramsnö här.

2005-12-19 @ 15:47:11
Postat av: Lennart

Då jag klev ut från jobbet hade snön övergått till regn... Det ligger bara ett tunt lager blött vitt blask på gården nu, blir tyvärr ingen snögubbe

2005-12-19 @ 20:15:48
URL: http://lennart.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits