Femman v.34

Veckans femma:

1. Beskriv dina sängkläder. Alla delar är helt omaka idag, rosa underlakan, påslakan med stjärnor och regnbågar, örngotten är blå, rosa och grå. Färgglatt!

2. Exakt vad har du på väggarna i ditt sovrum? Jag har sängen i vardagsrummet, men på sängsidan hänger en matrix poster, en tavla som en fd vän har målat och en liten bild av en tavla av Dalí.

3. Vad finns på ditt sängbord just nu? Väckarklocka, ett foto på min dotter, nässpray, tuggummi, lampa.

4. Vad tänker du på innan du somnar? Allt möjligt, det är ju då hjärnan sparkar igång kan man säga.

5. Hur gör du om du legat två timmar utan att kunna somna men vet att du ska upp tidigt så du måste somna nu? Kort sagt; vad är ditt sömntrick? När jag har sömntabletter hemma så tar jag en... annars har jag inga trick förutom att försöka slappna av.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits