dagens bästis

Dagens godaste dricka: vaniljyoghurt mixat med blåbär.

Kommentarer:
Postat av: E2

Och jag som trodde att _jag_ var din bästis1 Varje dag! *upprörd*

2005-08-31 @ 16:45:02
Postat av: Kissen

Jo, du äter inte Sheba?
Hur kan du äta blåbär?
Blåbär är vippen till vippa helt när du käkar!

Postat av: meanwhile

E2: Det är du men det skulle bli så tjatigt i bloggen med samma inlägg varje dag ;)

Kissen: Det är som att äta små smurfer... jag brukar fantisera om att jag är Gargamel när jag äter dem!
Du kan få all min sheba för jag är inte så förtjust i den! Smaken är som baken för att du ska få mer sheba...fiffigt va?!

2005-09-01 @ 11:45:03
Postat av: Kissen

Jo hjälp mig. Vill bara käka kycklingsheba men hon gav mig torsk igår. Hon kan äta den då för smaken är som baken. Du säger det till gamle matte. Ok?

2005-09-01 @ 14:37:13

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits